trötter

Hejsans svejsan! Idag i skolan hände väl inget speciellt, vilket det inte brukar göra heller. Men alla i klassen klagade över att vi hade så jävla mycket prov den här veckan, så vi fick no-provet flyttat iaf. Shit vad sur jag var asså! Har engelskaprov på onsdag, matteprov på torsdag och so-läxförhör på fredag "/ Åh, jag pallar verkligen inte! aja, dagen rullade väl på som vanligt och sista lektionen var idrott i juringe. Vi hade bip-test och sen fick vi gå. Tycker  det där bib-testet är sjukt jobbigt! Haha, har verkligen sämst kondition ;p När jag kom hem så tog jag en dusch och somande framför tv:n i typ 2 timmar ;)  Fett skönt! Min förkylning har inte helt gått bort än, så jag skulle vilja hoppa över dansen den här veckan och bli helt frisk, men har varit borta så många gånger redan "/ Imorgon har vi friluftsdag i skolan och jag ska spela curling i Sundbyberg ;) Haha, får väl hoppas det blir kul. Vi får iaf sluta tidigare så det är najs. Nej nu ska jag fixa iordning lite mat till imorrn och plugga english! Puss på er!


Skönaste bruden! ;D Älskar dig Yasmine! <33
image32


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0