torsdag

Hellu!
Pallade helt enkelt inte skriva nått igår men dagen var riktigt chill! :D Eftersom vår lärare mats var sjuk hade vi varken svenska, engelska eller franska så vi fick typ 4 timmars håltimme. Så jävla härligt :D gick iaf tillbaka till hemkunskapen sen. Gjorde semlor och de blev rätt goda men var sjukt mätt efter bara halva :p Var med martin ett tag efter skolan och sen åkte jag in till dansen. Hade balett och sen modernt som vanligt. Var skitkul på moderna faktiskt men på baletten dampade våran lärare ut totalt :S Inte så kul..men, men.

Idag är det torsdag. Har väl inte hänt något speciellt idag. Sovmorgon till 10:20 och ingen so, så vi slutade tidigare också ;) Najs! Martin följde med hem efter skolan, vi kollade på film och tog det bara lungt. Myspys! :) När jag gick med martin till bussen fick jag ett lite roligt samtal från emsson. Hahaha du är så störd gumman :D<3
Dom har fortfarande inte ringt tillbaka från Fresco..åh, vad irriterad jag blir! aja, jag får väl ringa dit imorgon. Nu ska jag gå och ta en dusch och sen ska jag få massage av mammi :) Snart är det heelg :D Pussis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0