tisdag

Kom nyss hem från skolan med emsson och nu blir hon masserad av mamma. Hon är utbildad massör och hon hade lovat att emsson skulle få massage :) Ska också få lite massage sen tror jag, innan jag ska till dansen. Känner verkligen inte för att ha balett idag :/ Skulle hellre vilja träffa martin (a) aja, det blir nog säkert kul när jag kommer dit :p Idag i skolan har det väl inte hänt så mycket. Jag var sjukt trött hela dagen :/ Måste nog försöka lägga mig lite tidigare ikväll..Kollade på nått klipp på youtube idag. Dom hade gjort som en film trailer på taitanic 2 :p Haha. De hade klippt ihop massa snuttar från 1:an och några andra filmer som Leonardo Di Caprio hade vart med i och satt ihop dom. Såg riktigt verkligt ut faktiskt :p Ikväll kommer det också en film på 3:an som han är med i :) The beach hette den. Nu ska jag och emsson gå och ta nått at käka :) PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0