sportloov

Godmorgon alla sjusovare ;)
Sitter och käkar lite frulle, vaknade för typ en halvtimme sen. Så skönt att det äntligen är lov så man får soova :D
I fredags var jag, emsson, helena, lollo, cissi, malin och jessica och åt middag i stan. Först var vi på café Frecso och åt jättegod mat och sen gick vi till espresso house och fikade :) Mys, mys! Sen drog vi oss hemåt och martin kom hem hit och sov över :)

På lördag på dansen var det bara jag och två till där :p Haha, men inte så konstigt eftersom alla var ju typ bortresta. Vi hade iaf street och jazz. Skitkul var det! :) På kvällen hade vi gäster. Mammas bästa kompis bor i frankrike nu med sin familj så de var här och sov över från lördag tills idag. Det var de som vi bodde hos när jag och mammi var i paris på höstlovet :)

Igår vaknade jag tidigt och åkte in till stan med emsson. Hon hade fått massa pengar i present så hon shoppade loss ordentligt ;) haha. Jag själv nöjde mig med ett halsband från gina. Vid halv tre mötte vi upp mamma, adrian och fransmännen, haha. Vi såg sound of music på göta lejon. Den var väl helt okej, men väldigt seg! Och lång, 3 timmar var föreställningen :S Efter det åkte vi hem och åt sushi till middag. Mums! Lite senare kom älskling över också, så jag överlevde en till kväll med fransarna. Haha :p

Nu ska jag gå och fixa mig iordning. Skriver nog lite senare idag. Trevlig måndag allihopa! ;) PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0