örebro

Hej hej!
Ligger i soffan med amanda och adrian och kollar på happy feet. Haha, eller ja det är väl mest amanda som tittar nu :p Idag har jag varit med marie, min moster, på stan här i örebro och gått runt i lite affärer. Sen gick vi och åt lunch med mamma på ett ställe som heter Rosalis :) När kussarna amanda och simon hade slutat skolan hämtade vi de och åkte och hyrde film. När vi kom hem satt jag med simon och hans kompis robin och körde guitarr hero. Haha, jag är typ lika bra på det som jag är på att åka skidor (vilket inte är så bra) men kul är det iaf ;) Ikväll ska vi bara mysa med film och massa onyttigt :) Imorgon ska vi gå och kolla på revyn. Ska bli jättekul :) Trevlig fredagskväll allihopa! Puss, puss, puss!

Marie och Amanda <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0