onsdag

Halloj!
Just nu sitter jag och väntar på att älskling ska komma hit..så seeg han är :p Haha. Igår var jag hos yasmine och chillade gaalet hela dagen :) Kollade också på de första avsnitten av lost. När det gick på tv förut så brukade jag kolla men eftersom det inte ska sluta förrns 2010 så pallar jag inte följa det längre ;p Sen på kvällen åkte vi med evelina, lisa och louise på fest i gröndal. Det var väl helt okej där, men drog rätt så tidigt därifrån iaf. Idag har jag väl inte gjort så mycket, hämtade mina jeans som jag lämnade in för de skulle sys in. De blev riktigt bra faktiskt. Sen har jag börjat packa lite, för imorgon bär det av till kussarna i örebro :D Åker vid 2-tiden imorgon och kommer hem på lördag kväll. Wihi! :) Det är verkligen sinnessjukt hur mycket jag längtar till malta! Eller att åka utomlands över huvud taget. Ge mig sommar nu! :D PUSS!

Min sköna moster och morbror i "Hjalmars revy"  ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0