Happy Valentine´s Day

Förlåt för den otroligt dåliga uppdateringen. Ska försöka bli bättre nu ;)  

Idag är det inte vilken dag som helst, det är alla <3 dag! Dagen började med sovmorgon och frukost på sängen för fredrik. Grattis på 13 års-dagen bror! <333  I skolan rullade väl allting på som vanligt, riktigt skönt vårväder var det också! Fick sluta lite tidigare och åkte till frunken med emsson som skulle på dansen. Sen träffade vi också Annie på busshållplatsen :) I fruängen hyrde jag filmen Hitch- en romantiskt komedi med Will Smith som jag ska titta på med älskling ikväll. Tog en sväng till solariumet och solade lite också. När jag skulle ta bussen hem så började det ju snöa igen..åh, kan det inte bara bli vår och varmt nu! Orkar inte med vintern längre! Lite senare idag kommer Martin hit. Vi ska bara ha myskväll och så ska han sova här :) Har köpt en liten alla<3dags present till honom också (a) Nu ska jag hoppa in i duschen. Ha en trevlig alla hjärtans dag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0