Grattis bror!

Hej hej! Just nu är släkten här och firar fredrik, är riktigt mätt efter all tårta ;p Han fyller ju år på alla<3dag men vi firar honom idag :) Han fick hockeybenskydd, kläder, pengar och lite sånt. Igår var jag först i skärholmen med Martin och köpte lite småsaker och present till emsson som fyller år snart :) Åkte hem till mig sen och mormor var här på middag. Lite senare gick vi till gården och var där ett tag och sen gick vi hem till mig igen och tog det bara lungt. Mys! :) Var ändå rätt skönt för jag var verkligen sjukt trött efter den här veckan. Nu ska jag snart till dansen igen. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, men hoppas på något kul! :) Trevlig helg allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0