Fullspeckad dag

Tjohej, nu är jag hemma ett tag för vi har håltimme, mathilda och alexandra är också här. Mår lite bättre i halsen idag men jag ska ändå inte vara med på idrotten eller baletten. Vid halv 5 så har jag fått en inbjudan till ett möte inne i stan. Det handlar om datorer och företagen Servei Sweden och Kwpartners som jobbar med marknadsföring vill veta vad ungdomar tycker och tänker om olika saker. Så vi kommer vara en grupp som alla är i samma ålder som jag, vi kommer bara sitta och prata och så ska de ställa lite frågor. Det ska faktiskt bli kul att se hur det är, dessutom får jag betalt för det :) Efter mötet ska jag till odenplan och gå på balett lektionen, 19:10 - 20:30. Vi kommer nog inte ha så jobbig träning första gången så jag får se om jag kan vara med. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0