Lyckospark

Solig dag idag, lovely! Man får ju värsta lyckoruset när det är fint väder nu, iaf jag. Har suttit ute och ätit min frulle och sen solat i drygt en halvtimme :) Ja, kvällen igår blev inte speciellt lyckad. Efter mycket om och men, åkte jag, emsson, cissi och jessica till hornstull. Det skulle vara skitmycket folk vid långholmen vilket det också var. Men det var fullt med poliser såklart! Så vi bestämde oss för att inte ens försöka komma förbi in till parken. Vi åkte istället tillbaka till torpet, följde med jessica med pendeln. IKväll ska jag vara med brudarna igen, det blir nice! :) Nu ska jag snart ta en dusch, göra mig iordning och åka in till tegnerlunden. Där ska jag göra sång audition för att komma in i sång gruppen på Kühlers. Låten jag ska sjunga är You'll be in my heart med Phil Collins. Halv 3 är tiden jag har fått, håll tummarna för mig! :) Efter det ska jag hälsa på Penna på caféet där hon jobbar och ta en fika med henne, mys! Nej nu är det massa saker jag måste hinna göra innan jag åker, kanske hinner skriva hur det gick med audition senare idag :) Puuuusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0