Tisdag 26/8

Nu håller de på att bygga om våran hall är hemma, det dunkas och borras så jag får huvudvärk. Jag orkade inte skriva något mer igår eftersom jag kom hem rätt sent. Mötet gick i alla fall bra. Vi var typ 10 st som fick diskutera IT-jobb, gymnasium och hur företag kan locka unga till att utbilda sig inom IT. Några där var ju noobs, en tjej som tjatade i varje mening om att hon var galen i djur och älskade naturen och en kille som var allmänt konstig..men resten verkade vara helt normala, haha. Jag skulle absolut kunna tänka mig att gå på fler sånna möten om det kommer fler, det är ju ett bra sätt att tjäna lite extra pengar på! Baletten fick jag bara sitta och titta på, för min lärare sa att det kan vara väldigt farligt för hjärtat att anstränga mig nu när jag har ont i halsen. Men jag vill verkligen komma igång med träningen nu! Imorgon ska vi få prova på afrikansk dans istället för de vanliga lektionerna och jag skulle så gärna vilja vara med då, men men..troligtvis får jag bara titta på :/
Skolan vill jag inte ens tänka på, vi har nästan inga klassrum för de upptäckte en vattenskada och mögel i en till byggnad. Vi har lektioner i källaren och kommer ha uteidrott tills typ jul! Dessutom suger vårt schema, vi ska få ett nytt snart så jag får hoppas att det blir bättre. Nu ska jag gå och krya på mig, Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0