Söndag

Hej alla söta!
Har inte skrivit på nån dag nu men jag har inte orkat! Igårkväll var jag iaf med emsson och lollo hemma hos emsson. Vi tittade på sommarkrysset där annie skulle vara med och uppträda bakom sanna nielsen :) Men man såg tyvär inte så mycket av henne. Vi såg faktiskt malin och cissi som satt i publiken mer :p Efter sommarkrysset kollade vi på gamla videofilmer från när emma var liten och filmer som hon och lollo spelat in, haha. Riktigt underhållande! Jag sov över där och idag har vi varit i skärholmen. Jag hittade en söt kofta från Vero moda och en nagelolja som jag köpte :) Ikväll är det barnkalas här hemma för lillebror. Men jag och emma ska nog försöka hitta något roligare att göra ikväll! Hoppas på det i alla fall :p Hejdå<3

Vit kofta - Vero Moda 159 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0