Fika med krigarna

Gahh, audition gick inte bra alls! Jag var först av alla och var såklart lite nervös. När jag kom in var det ju Anna Eiding sångläraren som skulle lyssna och en gubbe som skulle spela piano. Men gubben kunde inte spela efter noterna så jag fick sjunga akapella, alltså utan någon musik till! Då blev jag ännu mer nervös, jag vet inte riktigt varför, jag menar jag har ju haft Anna som sånglärare en termin innan. Så då blev ju inte min sång så bra eftersom jag darrade lite på rösten..Men Anna lät positiv ändå, gav några förslag till mig och sa att hon vet vad jag kan sen innan. Jag vill verkligen komma in, men efter det här är jag inte speciellt säker på att jag gör det. Fyfan! Jag får hoppas på att Anna vet att jag kan utvecklas och få tillbaka tekniken om jag får börja där. Efter audition gick jag besviken bort mot odenplan. Där mötte jag upp yasmine och gick till Lindqist bageri på odengatan där Jenny jobbar. Hon bjöd oss på fika och vi satt där ett tag och pratade, riktigt mysigt! :) Jag och yasmine gick sen vidare till en restaurang vid odenplan och hon tog en pizza som jag käkade typ halva av, även fast jag fortfarande var mätt efter gräddbakelsen jag hade fått :p Det var en kort beskrivning av dagen. Nu ska jag göra mig iordning och dra ut, får se vad som händer men hoppas på något roligt! :) Tjadå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0