Packar väskan än en gång

Godmorgon allesammans! Igårkväll var jag med lisa, yasmine, evelina och jossan på fridays och åt middag. Eller jag åt ingenting där för jag hade käkat innan. Så jag tog bara en milkshake..sen åkte vi till skinnis. Det var tvärtemot vad vi hade hört, det var helt dött. Senare drog NT dit typ halva segeltorp iaf. Men det hände inte mycket mer..booring!

Så nu ska jag iväg igen, nu bär det av till Jenny Pennys land på Muskö :) Ska möta upp lisa, yasmine och jossan i mariatorget snart och storhandla mat innan vi åker. Det kommer bara vara vi tjejer där, Mimmi kommer dit imorgon. Vi kommer hem på söndag, obestämd tid..vi kommer ha sjukt kul! Bye bye <3 


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0