Mysdag

Godmorgon!
Vart tog sommaren vägen egentligen? Jag orkar verkligen inte med det här skitvädret..nu när det är mindre än två veckor kvar på lovet vill man kunna njuta av den sista sommarvärmen, men icke..Jaja, idag ska emsson komma hit. Vi ska ha lite spa-dag är det tänkt. Ansiktsmask, bubbelbad, bastu o.sv. :) Senare ikväll ska vi gå och se en bra film på bio. Det blir nog mysigt värre en dag som denna!

Igår blev det bestämt att alla malta-brudar, vi som var i fjällbacka, ska till jennys landställe på muskö. Vi åker dit nästa vecka på torsdag och kommer hem söndag. Vi kommer ha lite kräftskiva m.m där :) Men innan det ska Lisafisa bo hos mig från tisdag. Åh, vad jag längtar tills jag får träffa alla underbara tjejer igen! <3 Pussis!

Saknar dig L, fast jag inte borde...

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0