Muskö

Nu är jag såå sliten efter helgen på Pennas landställe. Precis som i fjällbacka var det krök varje kväll men det är najs :) På torsdagen kom Jenny och hämtade upp mig, yasmine, lisa och jossan vid bussstaionen med sin gräsklippar traktor, haha. Efter middagen hos henne kom det dit några killar som Penna kände från muskö. Vi hade riktigt trevligt tills mina "lagkamrater" förrådde mig och jag blev islängd i poolen! Haha, men lite kul var det ändå (a) Såklart blev det många härliga fylle-sms och samtal under kvällen ;) Fredagen dan efter gjorde vi inte så mycket mer än sov, badade i poolen, solade och slappade :) På kvällen drog alla brudsen utom jossan och mimmi på fest. Det var allt från 91-89 där och de flesta var killar, typ 20 st, haha! Vi hade iaf sjuukt kul den kvällen allihopa. Alla där var jätte roliga att umgås med! :) När de flesta började dra sig hem vid halv 5 tiden fick vi skjuts hem av fartdåren Alex, vi trodde helt seriöst att vi skulle dö där i baksätet. Medans Yasmine tyckte att det var skitkul och garvade..men innan vi åkte hem var vi tvugna att leta upp lisa som hade vandrat iväg själv. Haha, vi hittade henne tillslut helt lonely på nån väg långt bort :p Lördag morgon, vaknar upp med en rejäl baksmälla, inte kul! På dagen (när vi inte låg och sov) gick vi på promenad, badade och förberedde vår lilla kräftskiva. Jennys bror kom också dit helt oväntat med alla hans polare. När vi hade käkat upp alla kräftor och sjungit klart snapsvisorna drog vi och mötte upp folket från gårdagen på en krog. Vi var inte där så länge utan alla åkte hem till Dennis på fest. Det var rätt kul men inget som kunde mäta sig med fredagen ;) Vid 3 tiden knatade tjejerna hem men yasmine ville envist att vi skulle stanna ett tag. Jag och hon var hemma igen vid 5 tiden och fick för oss att ta ett till glas vin innan vi skulle sova, haha. Alla vaknade upp imorse, lagom pigga och vi tog bussen hem från muskö kl 2 ungefär. Detta inlägg blev en kort resumé av helgen, det skulle bli alldeles för långt om jag skrev om alla andra äventyr vi var med om :p PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0