Lyckad kväll

Hej hej!
Kvällen igår började hos emsson med lite förkrök. Sen drog jag, jessica, cissi, helena och emma till vårberg för att möta upp yasmine m.fl och få min dricka. Fick dock inte drickan utan bara pengarna tillbaka. Men det gjorde ingenting, fick ändå en hel del under kvällen :p Senare blev det krök hemma hos nyman. Riktigt nice! :) Väldigt rolig kväll, förutom alla sms man ångrar nu efteråt...jag skulle verkligen behöva alkolås till mobilen, haha. Idag ska jag bara chilla galet här hemma, sola och kanske sova en stund också. Vid 5 tiden idag ska jag och mamma åka in till vitabergsparken är det tänkt. Där ska vi se en dansföreställning som heter Norrdans och stilen är modern dans. Jag är faktiskt inte så mycket för modernt, jag gillar det inte riktigt men det är ändå bra att gå och se lite olika stilar. Tjohej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0