Kryssning över helgen

Godmorgon! Har precis ätit frukost och ska snart ut och gå en sväng. Amanda sover fortfarande, det är näst in till omöjligt att få liv i den tjejen på mornarna :p
Middagen igår var riktigt rolig, vi har alltid så kul på våra släktmiddagar. Alla sitter och skrattar oavbrutet, haha! Nu idag ska vi nog inte göra så mycket mer än packa för kryssingen och så. Det är jag, amanda, moster, mamma och mormor som ska åka med cinderella båten. Den går vid 6 tiden ikväll och vi kommer hem imorgon på eftermiddagen. Lite synd är det att jag inte kan följa med yasmine och jenny till muskö igen, men det får bli någon annan gång :) Det ska bli kul att åka båten ändå! Nu ska jag dra mig ut på promenad. Trevlig helg!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0