Hjälp!

Okej, just nu har jag ett stort problem. Jag ska göra sång audition om bara någon vecka. Jag gick i den sånggruppen på Kühlers en termin förra året men det blev lite för mycket terminen efter så jag hoppade av. Nu vill jag iaf börja igen, det skulle vara så kul för det är en jättebra lärare och en rolig grupp. Men alla är så grymt duktiga, t.e.x går den lilla tjejen sara (som vann talang 2008) där. Jag har bara börjat med sången och är inte alls så bra som alla där. Och nu måste man då göra audition för att komma in! Grejen är att jag vet inte vad jag ska sjunga för låt! Dessutom måste man leta upp noter eller bakrundsmusik till låten också..panik! Så är det någon som har förslag på en inte alltför svår låt till mig, så skulle jag vara väldigt tacksam! (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0