torsdag

Tjenis allihopa!
Har inte skrivit på skitlänge nu men det beror på att blogg.se fuckade upp sig. Jaja, nu är jag tillbaka iaf :)
Igår fick jag och emsson reda på att vi skulle ha lämnat in våran elevledda lektion, så efter skolan gick vi hem till henne och höll på i typ 6 timmar med den! Helt sjukt asså, hoppas vi får bra betyg på den nu. Vi ska ha en danslektion så det ska bli kul. Idag ska jag väl inte göra så mycket mer än att plugga no tills imorgon. Lite senare kommer också älsklingen och sover över :)

Har funderat över om jag ska klippa lugg eller bara snelugg som jag haft förut. Emsson bestämmde sig iaf för att klippa lugg, jättefint blev det! :) Men  jag är osäker på vad jag vill ha..det lutar mer åt snelugg men vad tycker ni? :p


Här är några bilder på jessica alba, nicole scherzinger och tyra banks i lugg. Kanske något för mig? (a)


   

Kommentarer
Postat av: Anonym

klipp i så fall snelugg, det är så himla fult att alla i segeltorp har börjat klippa lugg.

2008-04-04 @ 17:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0