tisdag 22/4

Har inte skrivit på några dagar nu men, men. Vi hade ju som sagt studiedag igår, häärligt! Vaknade kl.9 och åkte vid 11 tiden in till stan med emsson. Köpte nya svarta tights, en ring och ett par örhängen för 10 kr (!) på ginatricot. Vi gick runt lite överallt och kikade. Har hittat lite saker som jag önskar mig nu. Jag fyller ju faktiskt år om bara 10 dagar (a) Sen åkte vi hem till emsson men jag stannade väl ungefär en kvart innan jag åkte tillbaka till stan igen. Mötte upp lisa på östermalm och lunchade på ett fik på drottninggatan. Vi träffade också på jackie som var där. När vi satt och åt kom det fram några snubbar från universitetet och skulle en undersökning och ville att vi skulle titta på en film på deras dator. Sen skulle de ställa massa frågor :p Det var tydligen nån reklamfilm för telia som kommer ut på MTV nästa vecka tror jag. På kvällen kom älsklings martin hem till mig och sov över.

Dagen idag har gått fort tycker jag, slutar också halv 3 på tisdagar vilket är super. Nu ska jag ut och njuta av det underbara väret! Puss & Kram

image55

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0