The eye

Hej hej!
Har precis pluggat klart på franskan nu, egentligen skulle jag behöva plugga mer men aja..har så himla mycket den här veckan, pallar verkligen inte!
Igårkväll kollade jag och Martin på den nya filmen The eye hos honom. Den handlar om en tjej (som spelas av Jessica Alba) som är blind men får nya ögon genom en ögontransplation. Men när bandaget har tagits bort börjar hon se skrämmande syner och hon försöker ta reda på vem hennes donator är och vad hon vill. Den var riktigt bra men sjukt läskig! Det var tur att jag hade älskling där som kunde hålla om mig (a) Kommer inte på något mer att skriva just nu, ska gå och ta en kopp té iaf :) Sleep well!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0