temadag

Tjoho, shit vad fint väder det har varit idag, efter skolan låg jag ute på verandan och solade i typ 30 min. Äntligen lite sommarväder! Idag och imorgon har vi temadag i skolan och jag valde hemkunskap vilket innebär att vi ska laga olika franska maträtter. Idag gjorde vi först någon sorts ostpaj med sallad till, efterrätten blev glace au four tror jag den heter. Det är sockerkaksbotten, vaniljglass, hallon och maräng. Mums! Vi fick också sluta lite tidigare, kvart i 2. Eftersom vi bara har temadag idag och imorgon så har vi inga läxor, inlämningar eller prov den här veckan, inget alls! Dessutom har vi studiedag på måndag. Wihiie! Livet är lätt ibland. Eftermiddagen tillbringades med världens bästa martin :) Nu ska jag snart slänga mig i soffan med en kopp té och kolla på So you think you can dance. Yeeah. Pussis!

image54

Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag önskar att det skulle sluta blåsa!

2008-04-17 @ 19:49:37
URL: http://www.nineintheafternoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0