lördag

Godmorgon! Imorse gjorde älskling gulligaste frukosten till mig (a) Han gick för en stund sen och jag måste snart göra mig iordning och åka till dansen. Nu ringde min danspartner och sa att han inte kan vara med på de två första showerna och genrepet! Så då blir jag utan danspartner och får inte vara med i pardansnummrerna, åh kan man ha mer otur än jag? :/ Gårdagen var väl inte direkt någon höjdare heller, efter middagen åkte jag och mötte upp älskling och ozan, vi åkte till gården och var där ett tag och sen åkte vi tillbaka till frunken och köpte dricka av några killar. Den ena killen var fett skön : " Den där remix vem är han egentligen? Han är ju med på typ alla låtar, han borde ju vara den bästa artisten ju! " Haha!  :D Sen åkte vi i alla fall tillbaka och mötte upp några av ozans och martins kompisar, var på gården en liten stund och sen gick jag och älskling hem till mig. Jag var verkligen jätte trött men vi myste framför tv:n ett tag innan vi gick och lade oss. Idag ska jag dansa typ hela dagen och sen ikväll har jag inte riktigt bestämt vad jag ska göra, får se lite senare hur det blir :) Nu måste jag fixa mig iordning, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0