Lasse Kühler - stora showen

Tjaa :) Kom hem från dansen för ett tag sen och har smällt i mig en hel del scones till mellis. Så nu är man mätt och belåten! Eller ja, belåten vet jag inte om jag är just nu. Det är ju så äckligt tråkigt väder ute nu, vi har asmycket plugg den här veckan och jag har verkligen ingen lust med balett idag...men något som är positivt är att vårshowerna börjar närma sig! Vi har börjat repa danserna vi ska göra och biljetter till föreställningarna säljs nu på www.ticnet.se om det är någon som är intresserad ;) Elevshowerna är något av det roligaste på hela året men också det stressigaste. Längtar iaf jättemycket!

Här är några bilder från förra årets förseställningar


     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0