It sucks!

Halloj! Kom hem för en stund sen och ska gå och sussa snart, är jättetrött. Efter dansen gick jag med lina och åt på coffé house vid odenplan, tog en super god macka med mozarella och soltorkade tomater, yummi! Vid 8 tiden åkte jag hem till yasmine på söder. Kollade lite på filmen She´s the man och sen drog vi och träffade amanda, herman, julia och några andra tjejer på café fåtöljen :) Satt där ett tag och fikade, sen gick vi till tanto en snabbis. Lite senare mötte vi upp tjejerna och åkte till en fest i nacka. Men alla var så sega så när vi kom fram vid 11 tiden var jag tvungen att ta bussen tillbaka direkt. Såå lyckat! Har ju tidig dans imorgon bitti, åh vad jag hatar dansen ibland! De lägger ju lektionerna så jävla tidigt på helgen så man inte kan vara ute kvällen innan..när jag kom hem var jag ju så tjurig så jag började tjafsa med mamma också..great! jaja, det blir väl bara att gå och lägga sig nu för min del. Sov sött! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0