irriterad

Just nu är jag så jävla irriterad. Jag kom på att balen och premiären av stora showen är på samma datum! Den 23/5. Jag och emsson var de i våran klass som kanske skulle få servera på balen men  jag måste vara med på premiären, eftersom det säkert kommer vara genrep och massa andra rep den dagen. Men balen är det ju bara en gång i livet man får vara med och servera. Dessutom är det ju kul att få se hur fina alla är. Fuck, säger jag bara! Hade verkligen sett fram emot balen... Idag ska jag försöka plugga no, vi har läxförhör imorgon och prov på fredag. Sen vid sju tiden ska jag hem till älskling :) Vet inte om jag ska sova där eller inte, får se hur det blir. Igår fick jag skjuts av mamma till stan så jag kom mycket tidigare till dansen än vad jag behövde. Istället för att sitta på dansskolan och dega åkte jag till t-centralen och köpte mig ett par vita tygskor från topshop. Jättefina är de men det är ju egentligen helt meningslöst att köpa vita skor, de håller sig ju inte vita speciellt länge ändå :p Tjadå!
image53

Tygskor från Topshop 269 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0