Fitnessworld

Fredag! Härligt, härligt. Ikväll får jag se lite vad jag ska göra. Det som jag vet nu iaf är att jag har dansrep, sen måste jag hämta min och ellinors dricka. Därefter är det lite obestämt, men får hur det blir som sagt :) Den här helgen kommer bestå av dans och jobb! Imorgon har jag rep HELA dagen lång, kan inte dra ut sen på kvällen eftersom jag ska upp vid halv 7 på söndag morgon. Då ska jag åka till maxim teatern och jobba på barnens vårshow. Det är kühler shower fast det är för de yngre, bl.a så är lillebror med och dansar då :) jag får hjälpa till med att hålla koll på alla grupper, visa de vart de ska gå bakom scenen och hjälpa de med kläder, sminkning m.m. Det är jättekul men jobbigt! Efter en dag är man verkligen helt död, men vad gör man inte för pengarna ;)
Nu har gymet i segeltorpscentrum öppnat också. Var inne där och tittade idag och det ser jättefräscht ut. Mamma ska troligtvis jobba där någon dag i veckan med massage, så då kanske man kan få lite rabatt (a) Dessutom är det mycket bättre att kunna sola solarium i centrum istället för att pallra sig iväg till frunken varje gång. Nu måste jag packa ihop mina grejor och dra mig, pussellipuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0