Trötter

Hallå! :D Den här dagen har varit riktigt seeg. Första lektionen hade vi so. Fick G+ på so provet om judendomen :) Blev rätt nöjd med tanke på att det bara var två stycken i klassen som fick VG. Sen skulle jag och emsson vara matvärdar. Trodde att det skulle bli skönt att bara sitta och chilla i matsalen men gud så tråkigt det var! :p Jaja, sen hade vi i alla fall hemkunskapsprov, vilket jag tror det gick rätt så bra på (a) Igår fick jag också MVG på min musikuppvärmning på idrotten! :D
Ska snart åka till dansen igen. Usch vad trött jag är! Jag orkar verkligen inte dansa idag..men jag har laddat mobilen med nya låtar så jag har något kul att göra på vägen dit ;D

By the way så är det bara 27 dagar kvar till julafton! :p Känner inte alls för jul just nu.. tiden går alldeles för fort! Dessutom har jag inga pengar att köpa julklappar för ;p

Jaja, nu kräver min käre bror att få datorn. / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0