tisdag

Kom hem för ett tag sen och har precis ätit lite mellis. Skulle igentligen ha slutat klockan tio i fyra men jag hade utvecklingssamtal så det blev lite senare. Gick faktiskt väldigt bra på utevcklingssamtalet. Jag ligger iaf på VG nivå i de flesta ämnena. Känns som att det blivit mycket mer press på en nu när vi får betyg :/ för att inte tala om i so:n. Usch! Känner verkligen på mig att det kommer gå dåligt på provet på fredag om judendomen..
Idag var Mats fortfarande sjuk så engelskan, svenskan och franskan blev inställd :D Hade bara so och matte och sen hade vi nästan 3 timmars håltimme, så jag och emsson gick hem till henne och chillade :) Lagade köttbullar och makaroner till lunch och åt lite blåbärspaj till efterrätt. Mums!
Fy vad kallt det är nu! Tycker verkligen inte om denna kyla. Vill bara ha sommar igen! Fast det är ju iof mysigt med vintern också :) om snön ligger kvar alltså! Och inte töar bort och det bara blir blött och grått :/
Nej nu måste jag iväg till dansen!

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0