Tisdag

Hejsan!
Imorse vakande jag vid 7. Hade iof lite sovmorgon men jag pallar inte stressa på morgonen. Första lektionen var so. Vi har ett jättestort prov nästa vecka om judendom och vi har knappt börjat läsa om det! Har också matteprov på torsdag. Usch! På svenskan, engelskan och franskan hade vi vikarie. Gjorde nästan ingenting på de lektionerna utan satt mest och pratade med Emma :) Sist hade vi hemkunskap. Lite jobbigt att ha en sån lång lektion i slutet av dagen bara, slutar inte förns 15.50 på tisdagar :/ efter skolan skyndade jag hem och åkte sen till dansen. Idag var det balett vi hade. Inte så jättekul men det var ändå en rätt så skön lektion. Fick också sällskap hem av Anton, Marlo och Yap från fruängen :D

Nej, nu ska jag kolla lite på tv och sen försöka plugga so:n och matten..

Pusshej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0