Snart helg!

Hej :) Hann inte skriva något igår. Kom hem från dansen vid 9 och sen var det bara plugga som gällde :/ har hemkunskap/idrotts prov nästa tisdag och det är sjukt mycket! Men nu är det i alla fall snart helg :D Gud vad skönt. Hela den här veckan har jag varit trött varje dag känns det som.. Imorgon blir det i alla fall en chill dag. Ska nämligen till tekniska museét hela dagen så vi slipper alla lektioner :D

Behöver verkligen förnya min garderob! Det känns som om jag inte har något att ta på mig alls. Dessutom skulle jag behöva köpa nya streetskor till dansen. Imorgon ska jag in till stan så jag kanske kan hitta något då ;)

Nu ska jag hem till älskling :) <3

Pusshej sötisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0