Plugg, plugg, plugg...

Sitter inne i mammas arbetsrum och dricker en kopp the :) Efter skolan gick jag och emma hem till mig för att plugga so. Åh, vad jag är trött på judendom och islam nu! Har lust att bränna upp boken :p Nej men jag får väl hoppas att det går bra på provet imorgon i alla fall. Har också börjat på min musikuppvärmning som man ska göra till idrotten. Jag ska verkligen få mvg på den asså!  

Igår på dansen fick vi reda på att vi kanske skulle få vara med och dansa på "Julkul i globen"  :D så vi ska väl börja repa inför det snart. Sen skulle vi kanske åka upp till Ramenbergen en helg och åka skidor! :D Det skulle bli nån gång i Januari och hela dansgruppen skulle åka med.

I morgon är det fredag! :D

Pusshej! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0