måndag

Välkommen till min nya blogg! Blev så himla sugen på att börja. Vet inte om jag kommer lyckas men man kan ju alltid försöka :D

Jag kan väl börja med att berätta vad jag har gjort på lovet. Jag har nämligen varit i Paris :D Det var verkligen jättekul där. Kändes som vi hann med att göra hur mycket som helst! Det var jag och mammi som var där. Hon har en kompis som bor mitt i Paris och då fick vi bo hos de. Några saker vi hann med att göra var att åka upp i eifeltornet, åkte upp till Mont Marte (ett område som är som "gamla paris") , tittade på en föreställning, gick på muséum, tog en dansklass, hyrde cyklar och cyklade genom paris, åt på restaurang (åt faktiskt sniglar! haha, de smakade ändå rätt så gott) och såklart shoppade massvis! :D Gjorde av med nästan 4000 kr. Men jag fick mycket fint för pengarna :) Som sagt så var det ett jätteroligt lov. Usch nu är det skola igen..men känns ändå skönt att vara tillbaka. Saknade Tim så otroligt mycket också! <3 Men nu ska jag gå och äta middag, pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0