Lång lista

Hade inget att göra så jag snodde en sån där liten rolig lista :)


(PERSONLIGHET) JAG ÄR;
Blyg: Oftast inte
Smart: Ibland så
Långsam: Ja, ibland
Stressad: Nästan jämt
Tålmodig: Nja
Djup: Kan vara
Öppen: Ganska
Ärlig: Ja, oftast
Positiv: För det mesta
Ansvarsfull: Ja

(VÄNSKAP) JAG HAR;
Svikit en kompis: Det har jag säkert
Förlorat en bästa vän: Vänner kommer och går
Sovit med en tjejkompis: Javisst
Pussat en av samma kön: Japp
Slagit en kompis: Nej
En kompis som vet allt: Nej
Berättat hemligheter: Absolut

(KÄRLEK) JAG HAR;
Blivit sårad: Mjo
Haft/Har stadigt förhållande: Yes
Krossat någons hjärta: Vet inte
Gett någon ditt hjärta: Ja
Varit otrogen: Nej
Sagt att jag älskar någon och menat det: Ja
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: Nej

(FAVORITER) FAVORIT JUST NU;
Låt just nu: Lite olika
Pryl: Mobil
Film: Moulin Rouge
Bok: Ingen
Lärare i skolan: Mats
Plats: Sängen
Frukt: Äpple

(ÖVRIGT) JAG HAR;
Sytt: Nej
Opererat mig: Nej
Cyklat omkull: Haha, ja
Sjungit i duschen: Självklart
Hoppat bungyjump: Aldrig i livet!
Fobi för något: Småkryp
Sett någon dö: Nej
Varit på begravning: Ja :(
Sagt att jag hatar någon: Mm

LIVET;
Svart eller vitt: Vitt
Rött eller blått: Blått
Skriva eller tala: Beror på
Vatten eller coca cola: Vatten
Mobil eller mp3: Mobil
Snygg eller charmig: Charmig
Lösgodis eller choklad: Lösgodis
Frukt eller grönsak: Frukt
Film eller serie: Film
Festa eller softa: Varierar
Sommar eller vinter: Sommar!
Fredag eller lördag: Lördag
Levande ljus eller lampa: Levande ljus
Övervikt eller undernärd: Varken eller
Kärlek eller vänskap: Ingen kärlek utan vänskap, ingen vänskap utan kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0