Kvällsfika :)

Skrev inget igår men jag orkade inte :p
Igår var vi ju bara på museéum med klassen. Var iaf lite skönt att slippa lektionerna ;D Efter det var jag och emsson kvar i stan och shoppade lite. Köpte en klänning från gina tricot som var i lite champagne färgat sidentyg och svart spets vid urringningen, svarta tights till den och ett par Nike street-skor  till dansen :)

Precis när jag hade betalat för skorna så ringde Ellinor och sa att vi hade extra dansrep på eftermiddagen, vilket jag hade glömt bort :O Så det var bara att skynda iväg till odenplan. Efter dansen åkte jag och elli hem till henne och åt middag. Fixade oss i ordning och åkte sen in till stan och fikade med Johanna, Isabelle, Isadora, Julia och några andra :) Jätte mysigt! Sen åkte jag hem till älskling och sov där :)

Idag vaknade jag och Tim vid ett-tiden. Riktigt skönt att sova ut! Sover också mycket bättre med dig vid min sida <3 Åkte hem en liten stund för att sen åka till dansen. Skulle egentligen varit barnvakt ikväll åt några familjekompisars barn. Men sen ringde de och sa att de skulle stanna hemma ikväll i alla fall :p Lite synd eftersom jag hade behövt pengarna..hehe :p
Men det blev en hemmakväll för mig ändå. Rätt skönt faktiskt. Har ätit jättegod middag med mamma och bror. Pappa och fredrik är nämligen på hockeycup i helgen. Har också badat och bastat, gjort hårinpackning och sen tittade jag och mamma på en film på tv :) nu ska jag sussa snart så Good night <3

Några bilder från i lördags på café sixtees med tjejerna :) (sämsta kvaliten men bilderna är tagna med mobilen :p )

        


Kommentarer
Postat av: Nyman

haha sov ut? vi somnade typ 5 men aaa..

2007-11-27 @ 22:47:41
Postat av: Felicia

haha, jo det e sant ;p

2007-11-28 @ 15:10:11
URL: http://felicia.bervik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0