Fullt upp

Hej :) Har inte skrivit på ett tag nu igen. Har verkligen fullt upp hela tiden. Så mycket man ska hinna med.. för det första är det väldigt mycket dans nu eftersom vi repar inför julshowen. Sen ska man hinna med allt plugg, träffa alla kompisar och Tim. Känns som om jag stressar nästan hela tiden :/ Nej jag får försöka ta det lite lungnare..

Helgen har i alla fall varit riktigt rolig :) I lördags hade jag först två danslektioner på eftermiddagen. När vi hade slutat vid 8 tiden, åkte jag, Ellinor, Lisen, Daniela och Nathalie till Mcdonalds och åt. Därefter åkte vi till Johns lägenhet. Var inte där speciellt länge utan drog till Kungsholmen där det var fest. Träffade många och hade jätte trevligt :D Sen åkte alla tjejer hem till Ellinor. Kollade på nån film " 10 skäl att hata mig" tror jag att den hette. Låg och småpratade rätt så länge och kom inte i säng förrns 4. 

Idag var vi tvugna att gå upp kl. 10 eftersom vi hade dans igen :/ Åt världens godaste frukost som Ellinors mamma hade gjort iordning till oss :D Hade som sagt var ingen lust att åka till dansen men när vi väl kom dit så blev det roligt i alla fall :) Slutade halv 5 och fick sällskap hem av Ellinor och Daniela :)

Nej nu måste jag gå och plugga lite. har hemkunskapsprov den här veckan och min musikuppvärmning ska vara klar imorgon :/

Pussellipuss <3

image1      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0