friday

Hallojsan!
Äntligen är det fredag :D den här veckan känns ändå som om den har gått rätt så fort. Idag efter skolan åkte jag ju som sagt in till stan med emsson för att köpa lite saker. Hittade inte allt jag hade tänkt men köpte i alla fall ett par jeans från H&M. Riktigt fina och dessutom kostade de bara 398 kr! :D Köpte också lite smink och en present till mamma. Ett par jättemysiga tofflor som hon hade önskat sig.

Vill bara säga att jag finns verkligen här för dig Emma! Jag vet att du har det väldigt jobbigt just nu men jag kommer alltid finnas här. Du är bäst gumman. Jag älskar dig vännen! <3 

I kväll vet jag inte riktigt vad som händer. Ska ringa några snart så får vi se vad som händer :) hoppas på nått skojjigt :D Men nu väntar middagen på mig.

Ha en trevlig fredagkväll allihopa! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0