29Nov

Har inget annat för mig så jag sitter och laddar ner lite music till mobilen :) Eller jo, skulle egentligen behöva plugga men det orkar jag inte just nu..får ta det senare :p
Idag har det inte hänt något speciellt..hade matte, svenska och sen lunch. Efter vi hade ätit lunch i skolan (taco-pasta, jättegott!....noot!) så gick jag, emsson och lollo hem till emsson och fikade och flummade lite ;D sen rullade dagen på som vanligt och vi slutade vid halv 4.
Skulle egentligen velat träffa tim idag men han är sjuk stackarn :/ Får väl ta och plugga istället..suck! Har geografi prov imorgon :/ orkar verkligen inte mer skola! kan det inte bara bli jullov nu, nu, nu? :D

Nej nu måste jag gå och plugga! Pussellipuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0