The studio

Jag orkade inte skriva nått igår men jag och emma hade riktigt kul ;D Först åkte vi in till the studio inne i stan. Vi hade bokat tid klockan 2 och vi trodde det inte skulle vara så mycket folk där. Men där hade vi riktigt fel, haha. Efter 5 ½ timme var vi klara med fotograferingen. Fan vad sur jag blev när det tog så lång tid! Jaja men det var det värt tycker jag :)  Sminket blev jättebra och fotografen var as skön ;D

Idag åkte vi in till stan igen för att köpa fler av bilderna som vi tog. Sen gick vi runt och tittade i lite andra affärer och åt lunch inne på Åhléns. Nu orkar jag inte skriva mer.

See ya! ;)


                                                                         

Här är några av bilderna (a)

  


 


Kommentarer
Postat av: emsson

vi käkade på Åhléns ;)

2007-12-30 @ 17:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0