tema dag

Hellu!

Den här dagen har varit cill :) Vi har nämligen temadag i skolan idag och imorgon. Våra sovmornar försvinner men å andra sidan så slutar vi kl. 2 :D Det enda vi gjorde idag var att göra en power point presentation om flyktingar m.m och kollade på en film som hette Hoppet. Filmen handlade om två bröder som ska fly med sina föräldrar från sitt hemland där det är krig. Men de kan bara fixa två pass först så bröderna får åka i förväg..de hamnar tillslut i sverige och där fortsätter resan...
Imorgon ska vi fortsätta med våran power point och titta på en film som heter zozo (tror jag att den hette).

Har rätt så mycket att plugga på. Har engelska prov på fredag, matteläxa och nästa måndag har vi franska prov, matte prov och redovisning om kraftverk...pallar verkligen inte mer skola nu! :/ 

Så nu ska ja gå och göra lite nytta! Sen tänkte jag titta på filmen The Notebook som jag har fått låna av emsson :D Den är så himla bra! Gulligaste filmen någonsin, verkligen. Får se hur mycket jag hinner kolla eftersom jag ska åka till dansen snart också.. känner mig inte på topp för att träna. Menmen, får hoppas att jag blir lite piggare snart!

Ciao!

image9
The notebook - finaste filmen! :)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0