Söndag

Vaknade halv ett idag, så skönt att få sova ut! Men å andra sidan sover man bort typ hela dagen och känner sig segare än vanligt..Åt lite frulle och gjorde mig iordning och sen åkte vi in till stan till hovet. Det var ishockeymatch mellan Djurgården - Skellefteå och Adrian och hans lag från segeltorp skulle spela i pausen. Haha, gud vad söta de såg ut när de ramlade runt där på isen! :) Mindre än hälften så stora som de andra spelarna :p Den riktiga matchen slutade iaf 3-2 till Djurgården :)

Igår blev det filmkväll hos emsson med cecilia, malin, jag och emsson. Vi såg På smällen som var riktigt rolig faktiskt! Jag kom hem strax efter tolv och tittade lite på tv innan jag gick och la mig. Somnade nästan direkt för jag var verkligen grymt trött.

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer mer än att emsson, lollo och cessan kommer över en stund. Hade tänkt sola lite idag men det ser inte ut att bli något av det..nu ska jag i alla fall käka middag.

Skriver säkert lite mer senare!
/ F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0