Singstar och försvunnen mobil

Hellu! Har sjukt ont i ryggen just nu :/ men jag kanske kan få massage av mamma senare. Hon har precis utbildat sig till massör och då är det ju bra att jag finns som hon kan träna sig på (a)

Idag vaknade jag vid halv 12. Jag gjorde mig iordning och åkte sen hem till Ellinor där även Nathalie var :) Bland annat så spelade vi singstar och guitarr hero. Sen följde båda två med mig för att köpa drickan till nyår. Så nu är det kirrat iaf  ;) Åkte hem till mig en stund och sen följde jag med dom till bussen.
Efter middagen ringde Ellinor och sa att dom hoppat på bussen till skärholmen istället för till fruängen ;D haha, så de fick sitta och vänta på nästa buss i en halvtimme och dessutom upptäckte de att Nathalies mobil var borta. Tyckte riktigt synd om dom!

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på nån film. Ska upp tidigt imorgon också och åka in till stan med älsklings Emma! :) Har inte så mycket pengar kvar men eftersom det är rea nästan överallt nu, så kanske jag kan hitta nått fint iaf :)

Pussellipuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0