Lucia!

Hallu!
Dagen började med luciatåg i skolan :) Mysigt! Var inte med själv men nästa år ska jag nog det.. Efter det åkte vi in  till julmarknaden i gamla stan :) Först åt vi på ett mysigt café som heter choklad koppen (där blondinbella jobbar btw :p ) Sen åkte jag och emsson till t-centralen och kollade efter julklappar. Fick tag på ett par jättefina pumps från wedins och ett armband och ring till min kusin i julklapp :D Nu har jag bara mamma kvar att köpa julklapp till. Efter ett tag träffade vi också anton och marlo och gick runt med de ett tag :) Kom hem från stan vid ett tiden och imorgon har vi sovmorgon till halv 11 :D
Nej, nu ska jag gå och duscha. 

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0