Julshowen

Har inte skrivit på länge, jag vet. Men jag har inte haft tid helt enkelt. Helgen för mig har bara bestått av dans repetitioner och föreställningar på årsta teatern! :D Vi har ju haft julshow och det var grymt kul! Längtar redan tills nästa år. hihi (a) På fredagen var vi där och repade på scenen hela kvällen och på lördagen och söndagen hade vi 3 föreställningar per dag :) Det gick bra, gjorde inga större fel direkt men det är ju sjukt trångt bakom scen! Vi var ju typ 100 pers som uppträdde. Ska försöka hitta några bilder som jag kan lägga in i bloggen lite senare ;)

Idag har jag varit hemma från skolan. Är ju fökyld men egentligen pallade jag bara inte..är helt slut efter helgen och tanken på att ta mig upp ur min varma, sköna säng var alldeles för jobbig. Istället somnade jag om och vaknade inte förrns halv 1. Gjorde iordning jättegod frukost till mig själv och satte mig och kollade på film :) Sen målade jag om naglarna och vid 4 gick jag och hämtade adrian på skolan. Var verkligen jätte skönt att vara hemma idag men jag tror nog att jag kommer imorgon. Är ju trots allt bara två skoldagar kvar :) Imorgon är det vanlig skoldag men på onsdag ska vi bara kolla på film och städa och på torsdag har vi bara julavslutning  :D
Har pratat med emma i telefon i över en timme, hihi :) Men nu har jag fastnat framför datorn alldeles för länge! Ska bara lägga in några nya låtar på mobilen och sen ta en dusch :)

PUSSIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0