3 dagar kvar

Då var det tisdag igen, dagen har gått rätt så fort faktiskt. Nu har vi inga mer läxor eller prov på den här terminen :) Gud så skönt! Igår hade vi ena delen av matteprovet, franska prov (som jag kommer få ig på!) och redovisning om kraftverk. Haha, våran "modell" av vågkraft var ju sämst men aja ;p Idag hade vi andra delen av matteprovet och så fick jag reda på att jag fått VG på engelska provet och alla rätt på so provet/ läxförhöret :D

Åkte till dansen idag, även fast jag känner mig jätte förkyld :/  vi gick mest bara igenom danserna till julshowen och fick några av de kläder vi ska ha. Är bara 3 dagar kvar nu :D hoppas verkligen inte att jag blir ännu värre med min förkylning..blir jämt sjuk innan föreställningar! haha, så himla typiskt :p

Vill bara säga att det inte känns speciellt lätt för mig, men det blir nog bäst såhär...

/ F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0