1December

Ska snart äta lite tidig middag eftersom jag ska till dansen snart men jag tänkte skriva lite kort iaf :) Igår hade jag först dans till kl.6. Därefter åkte jag hem och fixade mig lite. Sen skulle jag iväg till utsälje där det var fest men då fick vi reda på att alla drog därifrån. Så jag, anton, marlo och yap åkte för att kolla på bio. När vi kommer fram så har såklart alla filmer redan börjat :p Grabbarna stannade iaf kvar där ett tag medans jag åkte och mötte tim vid bussen. Gick och la oss rätt sent eftersom tim, tims kusin och brorsa satt uppe och spelade tv-spel till typ 3 ;p

Nej nu måste jag äta lite innan jag drar iväg igen. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Kanske ska dra ut med emsson och tjejerna lite senare. Hoppas på något riktigt kul iaf :D See yaa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0